Valeria Simonova

Kunddag

Publicerad 2016-01-20 20:51:03 i Allmänt, Makeup & Beauty,

Kom hem från skolan ikv runt 21 tiden. Vilken lång dag asså! Först fotograferingslektioner från kl 10 till halv 16. Sen hann jag snabbt hem via för att äta och byta om och sen drog jag till skolan igen för att ikv hade vi vår första kunddag inom hudvård.
Idag utförde vi en fullständig ansiktsbehandling som består av hudanalys, förrengöring, färgning av fransar och bryn, peeling, ansiktsmassage och ansiktsmask. Det gick nog helt bra, jag var mest nervös över massagerörelserna, men som tur kom jag ihåg alla rörelser och i rätt ordning. Som kund hade jag min fina mamma, hon blev lite bortskämd idag.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Imr väntar en lång dag igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela