Valeria Simonova

Fotokurs

Publicerad 2016-01-28 16:22:14 i Allmänt, Estenom,

Idag har jag haft en kort skoldag som bestod av fotograferingslektion. Jag tkr det är så himla bra att vi har en fotograferingskurs, där vi får lära oss grundinställningar i en systemkamera, hur man skall fotografera "på rätt sätt", om ljus och skugga osv. Kanske nu börjar jag förstå mig bättre på min kamera.
Idag har vi byggt en "studio" och lärt oss massor om blixtar,  hur man får bäst ljus, reflektor och hur hela studio utrustningen fungerar. Så kul och så lärorikt! Blev såå sugen på att fixa en riktig fotografering i "studion". Kmr deffinitvt att göra det snart.
Kom hem från skolan runt 12 tiden och då kom en vän på besök, som ställde upp som min makeup- och hårmodell. Kmr att visa er resultatet senare ikv.
Nu ska jag iväg till stan en sväng och handla lite, hann inte göra det igår.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela