Valeria Simonova

Ny vecka och ny månad!

Publicerad 2016-02-01 20:47:32 i Allmänt,

Ny vecka och ny månad! Vinter är snart slut, det känns väldigt skönt eftersom snart är det vår! Wiih!
Min måndag började riktigt bra. Jag fick ta en ordentlig sovmorgon och vaknade först kl 10. Imorse var jag pigg och glad eftersom solen sken så starkt och så fint, äntligen! Älskade sol! Jag får alltid massor med energi och blir på så bra humör när solen skiner!
Började skolan först kl 12.45 så jag hann för en gångs skull äta frukost hemma i lugn o ro, ta en längre morgonspromenad med Nelly, fota dagens outfit och duscha och fixa mig utan att stressa ihjäl mig som jag vanligtvis brukar göra. Om varje måndag kunde börja såhär bra!
I skolan har vi haft idag endast Mode & Trender lektioner. Efter skolan var jag till stan på en massa ärenden. Denna vecka är det full rulle med skoluppgifter, lite jobb, sitz och annat roligt, har så mkt planerat. Men skolveckan är kort, endast 3 dagar, vilket känns otroooligt skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela