Valeria Simonova

Dagens makeup

Publicerad 2016-02-09 18:43:40 i Makeup & Beauty,

Det var ett tag sen jag gjorde en dagens makeup inlägg. Just nu när jag sminkar väldigt ofta andra så hinner jag inte att sminka mig själv och nu menar jag att sminka mig mer än bara foundation och mascara.
Så idag, bara för att vara lite extra fin på kunddag i skolan, fixade jag en bättre vardagsmakeup, med lätt markerande ögon och brun/grå sotning och rosa/bruna läppar.
 
 
Vet inte riktigt vad jag skall kalla den här färgen på mina läppar. Jag blandade ihop två olika färger, en ljusröd och en brun, och fick den här färgen.
Jag kallar den rosa/brun, vad skulle ni kalla den här färgen?
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-09 20:36:11

Gammaldags rosa kanske? //Nina :)

Postat av: Eleonora Adriana ♥

Publicerad 2016-02-10 08:47:20

Fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela