Valeria Simonova

Pole dancing

Publicerad 2015-09-01 20:57:45 i Allmänt, Dance,

Igårkväll började jag med något helt nytt för mig, något som är otroligt kul, spännande och utmanande, Pole dancing. Jag har varit såå länge intresserad och fascinerad av det. I flera år har jag sagt åt mig själv att nån vacker dag ska jag nog börja med det. Pole dance är både dans och jättebra träning, perfekt för mig! Igår var jag på första lektionen på Wasa Vertical Fitness. Jag går nu på nybörjarkurs, där man lär sig grunderna i Pole Fitness. Sen så finns det ju högre nivåer också. Mitt intresse för pole dancing är sååå jääävla stort och det är något som jag vill bli bra på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela