Valeria Simonova

Purple

Publicerad 2015-03-31 17:49:19 i Hair,

Igår färgade jag håret, det blev inte jordgubbsblond utan det blev lila ask blond. Resultate blev bra fast det blev "fel", jag tkr att färgen är jättefin och jag trivs med den. Jag visste att mitt hår skulle bli lila. En bekant till mig, som har färgat håret på sin vän med den här hårfärgen, sa att det blev lila. Sen så har jag tittat på några review video på youtube om den här färgen och där var det tjejer som hade blond hår som jag och färgen blev också lila. Jag vet inte riktigt om det är möjligt att få jordgubbsblond som på bilden på hårfärgs förpackning, jag tror att man måste ha lite mörkare hårfärg, typ ljus brun- blond för att få den "rätta" färgen . Meen jag ångrar inte att jag färgade håret! 

Kommentarer

Postat av: SaraNavjord.se

Publicerad 2015-04-02 16:44:20

jätte snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Valeria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela