Valeria Simonova

Lunch och mellandagsreashopping

Publicerad 2015-12-28 19:15:58 i Allmänt,

Har haft en rolig dag på stan idag med Anni. Först var vi på en mysig lunch till 1h+k och sen blev det mellandagsreashopping. Kom hem med fina fynd och stora shoppingkassar.. oops I did it again...
 
Ikv ska jag bara vara hemma och ta itu med städning, tvätt och disk. Jag har drabbats av en riktig förkylning, (så typiskt...)  och försöker mitt bästa just nu att bli frisk till nyårsfirandet.
Imr tidigt på morgonen skall jag fixa min första fullständiga fransförlängning på bästis och sen jobba lite också under dagen, så måste försöka gå sova tidigt ikv.
 
tre bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela