Valeria Simonova

Goodiebag

Publicerad 2014-12-31 17:01:38 i

Idag har jag haft min sista dag på Kicks för detta år. I januari blir det "semester".  Jag har slitit så hårt i november och december med två olika jobb så jag är helt slut och behöver vila upp mig. Sen i februari kmr jag kanske att fortsätta på Kicks.
Jag tackade flickorna på Kicks med en liten present för dessa 2 lärorika månader. Jag har lärt mig sååå mkt av dem. Det har varit en utmaning för mig och samtidigt en dröm som gick i uppfyllelse. Det har inte varit lätt men jag tkr att jag klarade mig helt bra. Längtar tills nya arbetsdagar på Kicks! 
Själv blev jag bortskämd idag med en goodiebag, kicks tjejer ni e bäst! Tack för allt! ❤

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2015-01-03 19:02:16

Det är vi som ska tacka dig för allt! :) Du har varit till en så stor hjälp! Hoppas vi ses igen <3

Svar: <33<3
Valeria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela