Valeria Simonova

29.8.2014

Publicerad 2014-08-29 20:26:22 i Allmänt,

Nu när jag har varit ledig en vecka är det dags för jobb igen. Jag känner mig utvilad och pigg, så nu orkar jag jobba mera. Nu jobbar jag inte så ofta utan hoppar in bara då det behövs och det känns väldigt bra. Jag har tillräckligt med jobb och samtidigt har jag mkt fritid. Skönt! Idag hade jag morgonskift, då jag slutade jobbet for jag hem (i Vörå alltså) fixade mig snabbt och for till stan sen för att umgås lite med Emma. Jag blev såå glad när hon ringde för nån dag sen och sa att hon kmr hem till Finland över helgen! Så mkt hade vi att prata om igen, så skönt att få träffa henne. Detta gjorde min dag! Vi satt vid Kantarellis uteterass (hahha det känns som att jag bor där) eftersom jag hade med mig Nelly och hon var ju så glad att se Emma också. Efter det for jag vidare till faster på familjemiddag i Kvevlax. Kom just hem (till Vörå), känner mig mätt som faan och mår dåligt. Jag var sååå hungrig så jag vräkte i mig den goda maten och åt alldeles för mkt. Blöööh vad jag är trött. Sovdags snart och sovmorgon imr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela