Valeria Simonova

On the train

Publicerad 2016-03-18 07:10:41 i

Det blev tidig väckning imorse, 05.30 *gääsp*
Steg upp så tidigt så att jag skulle hinna fixa mig och ta mig till tågstation. Nu sitter jag på tåget och är påväg till huvudstaden. Jag måste dit för att fixa mitt ryska pass på ryska ambassaden. Sen ska jag träffa min kompis Jaana, som jag har inte sett på ett år, vi ska väl luncha och ta en drink och prata massor!  Sen ska jag fördriva tiden bland butiker före jag tar tåget hem till Vasa kl 17. 
Det ska bli roligt att besöka huvudstaden och komma bort en stund från lilla Vasa.
Ha en fin fredag allihopa!❤


Nu har jag äntligen tid att läsa min Vogue Chanel bok! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela