Valeria Simonova

Första praktikveckan

Publicerad 2016-03-24 17:51:42 i Makeup & Beauty,

Då var första praktikveckan på Kicks avklarad. Jag trivs otroligt bra och lär mig massor nytt precis varje dag och kämpar och försöker plugga in massor med finska ord och fraser.
Minns ni att under mitt mellanår var jag ju på Kicks på arbetsprövning, men jag har ju såklart glömt en hel del sen det, både när det gäller språket och om skönhetsprodukter. Sen så har det ju kommit sååå många nya produkter så jag har en hel del att lära mig.
 
Nu när det är praktik har jag väldigt lite tid för bloggen, tyvärr och imr åker jag till Ryssland så det kmr att bli väldigt tyst här på bloggen under påsklovet.
 
 
Här är dagens makeup
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2016-03-24 18:52:08

Supersnygg ögonmakeup! Eyeliner on FLEEK!! <3

Svar: taack fina du!!!:*
Valeria

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-24 20:03:01

Jävligt vacker 😍

Svar: tack! :)
Valeria

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-24 20:03:01

Jävligt vacker 😍

Postat av: ninozia

Publicerad 2016-03-24 21:25:10

Så fin make up! Love the eyeliner :)

Postat av: Danielas Dagbok

Publicerad 2016-03-29 20:23:21

WOW!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela