Valeria Simonova

Tänker inte sova...

Publicerad 2014-09-27 22:40:37 i Allmänt,

Idag har jag jobbat sista dagen för denna månad, september är snart över... kom hem till petalax halv 10 och har bara tittat på tv. Inatt tänker jag inte sova. Vi ska åka till Ryssland 5 på morgonen och jag brukar alltid vara vaken hela natten före vi far så jag kan sova istället i bilen hela resan, då går ju tiden mkt snabbare. Resan till min hemstad tar ca 16h med bil, och jag ser inte framemot det..Men jag tror att jag kmr ändå att somna om några timmar..hahha. Jag ska fixa mina naglar, packa ner det sista, titta på serier, mysa med voffsin och älskling, fixa en massa pappersarbete, gå igenom en hel del bilder från kameran, helt enkelt sysselsätta mig med allt möjligt bara jag inte somnar.
Jag kmr inte att blogga under dessa dagar då jag är i Ryssland, det blir en liten bloggpaus. Vi hörs när jag kmr hem. Ha det så bra!

en bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela