Valeria Simonova

Money comes like a turtle, and goes like a rabbit!

Publicerad 2014-07-31 15:19:11 i Allmänt,

Lyckades faktist vakna tidigt imorse och jag hann för en gångsskull med alla mina sysslor. Först blev det promenad med hundarna, sen damsugade jag, tvättade golvet, torkade damm, tvättade kläder, ordnade och fixade, packade upp och packade en ny väska med mig till vörå. Mina föräldrar är på semester i Lettland just nu, så jag får åka till petalax rätt så ofta just nu trots att jag jobbar varje dag. Hatar att köra hit och dit nästan varje dag, men vad kan jag göra, Freddie och kattorna behöver ju mig.
Vädret är störande idag men samtidigt är det skönt att det är inte sååå himla varmt, det går mkt bättre att arbeta när det är lite svalare. Kvällens planer är bara att jobba och sen sängen, morgonskift från kl 6 som gäller imr. Imr blir det en bra dag, för det första det är fredag, för det andra jag slutar kl 2 och för det tredje det är lönedag imr! wooopidooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela