Valeria Simonova

Ny header

Publicerad 2013-09-30 22:42:07 i Allmänt,

Idag vaknade jag väldigt förkyld, faaan. Jag skulle ju börja med träning och dans idag men så sjuk som jag är så blev det inget sånt. Hoppas på bättre energi och hälsa imr. Efter skolan ägnade jag min tid åt lite fotografering, äääntligen har jag fått en ny header till bloggen som jag är nöjd med. (TRYCKA PÅ F5 OM DEN INTE SYNS) På kvällen har vi varit på mat till fammo&faffa. Funderar på att gå sova nu. Fryser som fan och snåran bara rinner.
Medan jag sprang till spegeln under vår fotografering idag, tog Kim några roliga bilder på Nelly sötis. Hon ville också vara med på bild. Så jobbigt bara då man tar henne i famnen och skall ta en söt bild så börjar hon alltid slicka mig i ansiktet för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela