Valeria Simonova

Cuz I don't care what they say, it's our life, life, life!

Publicerad 2012-06-30 12:42:58 i Allmänt,

Hej bloggen. Vaknade hos Heidi vid 11 tiden, sen dess har vi bara liggat i sängen, pratat, skrattat och tittat på bilder. Igårkväll for vi ju ut på fest i Malax, allting började helt bra men slutade helt skit, men tur jag har Heidi, vad skulle jag göra utan dej, och vad skulle du göra utan mej!? <3 nåjaa, vi ska glömma allt skit från igår.
Idag tänker jag bara ta det lugnt. Jag är hungrig som faaan, så vi ska väl laga lite mat åt oss nu och sen gå ner till butiken och handla godis och sånt, och sen titta på Jersey Shore ofcourse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela