Valeria Simonova

Böcker som jag verkligen vill läsa

Publicerad 2016-01-27 15:19:00 i Allmänt, Estenom,

Jag gillar verkligen inte och orkar väldigt sällan att läsa böcker. Jag gör det bara när jag verkligen måste, typ när jag måste plugga till ett prov i skolan. Men böcker om mode, skönhet och stil är såna böcker som jag verkligen vill och orkar läsa. För att en bok skall vara intressant för mig så skall det finnas massor med vackra och inspirerande bilder eller boken skall handla om sånt som jag är intresserad av, som dessa fina böcker som jag var och lånade ut idag från skolans bibliotek.
 
Har haft en lång och tung skoldag som bestod av endast teori inom grundläggande stil. Nu ska jag bara sätta mig bekvämt i soffan njuta av min nypressad apelsinjuice (som jag har blivit beroende av) och bläddra och läsa lite dessa böcker. Sen skall jag ta itu med skolarbete, öva på en frisyr och sminkning tills imr, åk och handla och blogga mer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela