Valeria Simonova

Att syssla med det man älskar

Publicerad 2016-01-22 17:55:20 i Estenom, Makeup & Beauty,

 Idag har jag haft ledigt från skolan, men istället fullt upp med allt annat. Halva dagen gick åt att göra en skoluppgift inom makeup. Vid 11 tiden kom Nicolina hem till mig och vi har varit modeller åt varandra och sminkat varandra. Till makeup uppgiften skulle vi fixa en fest sminkning och styla modellen med kläder, accessoarer och fixa håret. Såna skoluppgifter älskar jag!
Vilken rolig och härlig fredag, det här vill jag göra varje dag! Så härligt att syssla med det man älskar. 
 
Min sminkning på Nicolina skall jag visa i ett skillt inlägg. I detta inlägg visar jag hennes sminkning på mig, som blev så fint!
 
 

Kommentarer

Postat av: elodi

Publicerad 2016-01-26 12:20:13

hej tänkte tipsa dig om en sida med mycket kläder,skor och smink mm :) den heter aliexpress.com :) tänkte du som sminkar mycket o fixar outfits och sånt :) o det är jätte billigt där.

Svar: tack, jag känner nog till aliexpress o brukar beställa därifrån :)
Valeria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela