Valeria Simonova

Lite pepp på en grå måndag

Publicerad 2016-02-08 17:09:15 i Allmänt,

Hej!
Måndag...igen..jobbigaste dagen på hela veckan.
Just nu känner jag mig väldig omotiverad till typ allt, jag är ständigt trött och min energi är på noll. Vrf då? Jo, pga äckliga vädret.. såå dystert, såå trist, såå grått, blött och sååå halt. Jag behöver sol! Längtar otroligt mkt till ljusare och varmare tider.
Min måndag började inte alls så bra, men däremot slutade skoldagen väldigt bra, när vi fick en rolig och intressant uppgift inom Mode o Trender, som gick ut på att analysera Vasas gatumode och springa runt på stan och ta bilder på olika människor och deras stil. Skitkul!
 
Dagens planer är att gå igenom massor med bilder till olika skoluppgifter och samtidigt rensa mitt kameraminneskort. Sen måste jag öva lite och repetera inför morgondagens kunddag i skolan och leta efter lite inspirationsbilder till skoluppgifter.
 
 
 
Här är lite måndagspepp till er alla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela