Valeria Simonova

In the studio

Publicerad 2016-02-18 17:41:43 i Allmänt, Estenom,

Vi hade fotografering hela dan i skolan idag och byggde igen studio för att öva på att fotografera och gå igenom allt utrustning och hur allting fungerar. Jag minns inte så mkt från förra gången så det var bra att vi hade repetition idag. Jag planerar snart att fota lite i studion för en ny bloggheader och till det måste jag verkligen lära mig hur allting fungerar.
 
Hittade en svart peruk och sprang runt med den på.
Hahha, jag har aldrig sett mig i svart hår och det såg mkt bättre ut än vad jag trodde.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela