Valeria Simonova

Försenade födelsedagspresenter

Publicerad 2016-02-15 16:33:37 i Allmänt, Makeup & Beauty,

 Jag fick hem mina försenade födelsedagspresenter för ca 2-3 veckor sen. För det mesta fick jag pengar i födelsedagspresent och för första gången spenderade jag inte allt på bara smink, kläder och skor utan jag köpte faktist böcker, böcker som jag har länge drömt om. 
 
 Denna Chanel bok är en samling av vackra bilder på Chanels kollektioner och kreationer som kläder, smycken, makeup och parfymer. Bilderna är otrolig vackra och jag kan sitta i flera timmar och bara bläddra och beundra allt.
 
 
Vogue: Coco Chanel handlar om historien bakom hennes mest berömda kreationer , som t.ex den "lilla svarta", den klassiska Chaneldräkten, smycken och handväskan. Och om det glamorösa och pikanta liv som låg bakom.
Vogue: Coco Chanel ingår i en bokserie om de största modedesigners genom tiderna. Böckerna är skrivna av Vogues journalister och innehåller rikt med bilder hämtade från modemagasinets unika arkiv.
 
 
 
Denna bok av Lauren Conrad tror jag att de flesta känner till.
Den är som en guide inom skönhet, makeup och hår.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2016-02-15 16:46:49

men drömmen 😍😍

Postat av: josephine Asplund

Publicerad 2016-02-15 17:39:42

Nej men gud! Du är inte ensam, vill också ha dessa saker...
Lycka till med bloggen och hoppas du får en fin kväll!
Kram <33

Postat av: Lili

Publicerad 2016-02-16 00:36:34

Vad kul! De böckerna ser himla fina ut. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela