Valeria Simonova

Första fullständiga fransförlängningar

Publicerad 2015-12-30 15:32:37 i Makeup & Beauty,

Igår har jag fixat fransförlängning på Emma och idag på Jenna. Det är mina första fullständiga franförlängningar, som är också som en skoluppgift. Jag tycker att jag har lyckats helt bra, såklart det blir ju inte helt perfekt ännu, men det gäller bara att öva och öva. Åtminstone var både Emma och Jenna nöjda.
Tack till tjejer som ställer upp som mina försökskaniner!
 
 
Emmas fransar före
 
 
 
 
Och efter
 
 
 
 
 
Jennas fransar före
 
 
 
 
Och efter
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela