Valeria Simonova

Back to school

Publicerad 2016-01-11 13:54:53 i Allmänt,

Då var 3 härliga o sköna jullovsveckor över, shit va snabbt det har gått! Mitt jullov har varit riktigt bra o jag kmr att sakna det otroligt mkt, men nu är det dags att börja få in vardagsrutiner igen 
 och komma igång med skolan igen.
 Idag var det första skoldagen, vanligtvis så brukar jag fräsa direkt från morgonen o vara riktig sur när man skall till skolan igen efter jullov, men för första gången i mitt liv var jag t.o.m en aning glad att gå till skolan efter jullov, hahha. Det var roligt att träffa alla tjejer på klassen och vår fina lärare. Det enda som var jobbigt imorse att vakna sååå tidigt. 
Idag har jag massor med ärenden att ta itu med och sen blir det provläsning ikv. Jag ville inte skriva ett prov före jullov pga att jag hade så många skoluppgifter att ta itu med, så jag sköt upp det till första skolveckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela