Valeria Simonova

Essence

Publicerad 2016-02-01 20:50:40 i Makeup & Beauty, Shopping,

När jag var på minimani idag och handlade lite mat fick jag syn på Essence smink. Jag har läst på olika bloggar och hört av flera vänner och bekanta bara bra saker om detta billiga sminkmärke och jag har själv varit länge sugen på att testa det. Så idag slog jag till och köpte 2 läppstift, en foundation, en kajalpenna och två matta läppglans/läppstift. Allt detta kostade under 20e, grymt billigt och bra! Minns inte när jag sist köpte såhär billigt smink! Ser framemot att testa dessa sminkprodukter och se om de är verkligen så bra som alla säger. Kanske jag får en ny favorit sminkmärke?
 
 

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2016-02-01 20:56:56

Kul me nytt smink :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela