Valeria Simonova

Saknad, sorg och tårar

Publicerad 2015-10-29 22:44:15 i Allmänt,

Igår hände det som får aldrig hända, det som man är aldrig beredd på, det som får nästan hela din värld att rasa ner..
Jag kan inte hitta rätta ord för att beskriva hur ont det tar. Tårar tar aldrig slut, sorgen är tung, saknaden är enorm och jag känner mig så tom.. Min älskade Freddie dog igår..
Jag kan inte förstå att han e borta, att jag kmr aldrig att få se honom igen, det känns bara så overkligt. I 11 år har jag haft honom i mtt liv, det är hela mitt liv här i Finland och nu e han borta.
Det var otroligt svårt att ta farväl igår, jag kunde bara inte släppa honom...
Han somnade in igår för evigt och jag var inte där med honom i sista stunden...
Så svårt att skriva detta inlägg och titta på dessa gamla söta bilder..
Min älskade Freddie
Vila i frid
 
 

Kommentarer

Postat av: ella

Publicerad 2015-10-31 10:35:28

beklagar sorgen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela