Valeria Simonova

20 saker om mig

Publicerad 2015-07-27 17:16:01 i Allmänt,

 

 
1. Mitt fullständiga namn: Valeria Pavlovna Simonova / Валерия Павловна Симонова (Pavlovna kmr från min fars namn, i Ryssland har alla, både män och kvinnor, sitt fars namn i böjdform i sitt mellannamn).
 
2. Jag är väldig självkritisk.
 
3. Jag älskar mina ögon.
 
4. Jag liknar inte alls på min mamma utan jag är typ en kopia av min biologiska far både utseendemässigt och personlighetsmässigt.
 
5. Jag hatade rosa när jag var 10-13år, nu är det min favorit färg.
 
6. Jag älskar att sjunga men sjunger tyvärr som en kråka. Alltid när jag kör hem från jobbet har jag musiken i bilen på högsta volym och sjunger högt till mina favorit låtar.
 
7. Jag äter jalapenos som chips, kan äta upp en hel burk för mig själv, älskar stark mat!
 
8. Mitt ryska smeknamn är Lera, det är ett helt vanligt smeknamn i Ryssland som t.ex. Christoffer och Toffe här. Det är bara min familj som kallar mig Lera alla andra kallar mig Valeria.
 
9. Jag vill ha 2 barn, en pojke och en flicka.
 
10. Jag hatar svampar, fisk (framförallt råfisk uuusch bläääh) och köttfläsk.
 
11. Jag avskyr färgen grön.
 
12. Jag älskar att uppträda för stor publik, men däremot har jag problem med att uppträda för endast en person.
 
13. Jag föddes med helt svart hår.
 
14. Jag hatar ordet ryss/ryssar eftersom jag har fått höra det sååå jävla många gånger under min tonårstid från olika människor med så otroligt mkt hat. Så ordet ryss förknippar jag med hat. Istället säger jag själv hon/han är rysk/rysk folk.
 
15. Jag pratar ofta med mig själv.
 
16. Jag vet exakt vad mina barn kmr att heta, förnamn och mellannamn är redan bestämt!
 
17. Om jag skulle ha råd skulle jag göra bröstförstoring och kör på lite botox i min rynkiga panna.
 
18. Så länge jag bodde i Ryssland var jag inte så förtjust i mitt namn, eftersom Valeria är ett helt vanligt namn där, inget speciellt med det. Men när jag flyttade till Finland blev mitt namn så unikt och fint och nu så är jag så tacksam att min mamma gav mig namnet Valeria för att jag älskar det.
 
19. Jag gråter pga småsmå saker, framförallt när jag är jätte orolig och arg/frustrerad. Sen så är jag väldig känslosam och kan börja gråta mitt i allt bara för att jag lyssnar på en sorglig låt.
 
20. En gång i högstadiet fuskade jag i ett prov och blev fast för det.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2015-07-28 20:42:00

Gjorde också 20 saker om mig, efter att ha läst din lista. =)

Svar: måste in o läsa på din blogg då :P
Valeria

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-07-29 11:41:19

fin bild

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela