Valeria Simonova

Grattis lillebror!

Publicerad 2014-09-26 19:51:52 i Allmänt,

Idag har jag hunnit med allt, fast det blev lite stressigt ett tag, men allt gick bra på dansstudion och på kicks.
Vi har just haft släktkalas här hemma, grattis min kära lillebror, guuud va tiden går fort! Jag minns honom som en liten liten baby, och nu snart är han lika lång som mig.
Nu ska jag börja packa, för att imr kväll åker jag till Ryssland. Jag är tvungen att åka dit, fast jag inte riktigt vill och orkar. Det finns en ny lag, som innebär att alla som har 2 medborgarskap ska "bekräfta" det, alltså jag och mamma måste åka till Ryssland bara för det, man kan tydligen inte göra det i Helsingfors på ryska ambasaden. Meeen, det var ju länge sen sist jag träffade min familj, såå det ska bli skönt att få träffa alla och umgås lite. Jag ska vara där i 3 dagar.
Btw, usch va hemskt väder vi har här i Petalax ikv, det regnar såå hårt, hatar regn och höst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela