Valeria Simonova

VDC

Publicerad 2014-10-27 23:19:17 i Allmänt,

Nu ska jag ta och berätta hur det gick till i söndags på Vdc. Dagen började med tidig väckning och sen kl halv 8 var jag på plats i stan för övning på scen (bara 5 min). Sen så for jag hem tillbka, fixade mig och kl 10 var jag och älskling tillbaka i stan igen och då började föreställningen. Först var det solo och duo under 15år, sen solo och duo över 15år, grupper under 15 år och grupper över 15år. Till sist var det streetdance freestyle tävlingen som var det bästa på hela dagen.
Mitt uppträdande gick väldigt bra, (solo och duo över 15år) som sagt jag vann ingenting, men dem som vann de största priserna var absoluuut värda det! Det var mina favoriter som vann de största stipendierna. Vasa Dance Challenge2014 har varit en otrolig rolig upplevelse och framför allt inspirerande. Gör gärna om det igen oberoende om jag vinner eller inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela