Valeria Simonova

Hairinspo

Publicerad 2014-11-29 13:18:19 i Allmänt,

Idag har jag jobbat på neste 8-14 och nu är jag och Kim påväg hem. Dagens planer är att städa lägenheten, fixa lyx middag, gå på en lång promenad med Nelly, handla julgran, klippa Kim och mig själv. Sen blir det julmarknad och på kvällen en liten utgång.
På tal om klippning, ja ska klippa mina hårförlängningar eftersom topparna är så slitna och jag vill ha liiiite kortare hår. Här är en bild på hur jag vill ha mitt hår att se ut, fast längre såklart. Får leka frissan idag, hoppas att jag lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela