Valeria Simonova

En tidig julklapp till mig själv

Publicerad 2014-11-28 21:18:00 i Allmänt,

Gaaaaah va ja e trött idag efter min längsta arbetsdag. Jag är heeelt slut och nu ska jag sova för att imr har jag morgonskift.
Idag när jag hade matpaus hade jag lite tid att kika i butikerna, och gissa vad jag hittade? En selfiestick! Aaah äntligen! Nu kmr mina selfies att bli såå bra! Det här blir en tidig julklapp till mig själv, jag belönar lite mig själv för att jag sliter så hårt. Min selfiestick hittade jag på glitter, 34,90e kostar den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela