Valeria Simonova

Jävla antibiotika!

Publicerad 2014-04-30 14:56:27 i Allmänt,

Usch vilken hemsk start på dagen! For till läkaren och tog urinprov och fick reda på att jag har urinvägsinfektion... jag var kissnödig hela tiden igår och sprang väääldigt ofta på wc, men jag hoppades på att jag hade ont i magen pga att jag hade varit så pissträng en lång tid, men jag misstänkte nog att jag har urinvägsinfektion. Dessutom hade jag inte alla symptom för urinvägsinfektion. Läkaren förklarade för mig att efter antibiotika behandling är det vanligt att kvinnor får svampinfektion och urinvägsinfektion, eftersom antibiotika tar död på både dåliga och bra bakterier. Jag gick ju just antibiotika behandling pga inflamerad tandkött och jag blev just fri från biverkningarna och så får jag det här nu och måste gå antibiotika behandling igen! Riktigt före resan! Så jävla typiskt! Jävla antibiotika!!! Som tur fick jag snabbt behandling och lite mer medicin som vitaminer för att förbättra immunförsvar och mjölksyrabakterie-tabletter, så int jag får samma biverkningar igen. Jag blev så himla arg och uppgiven på allt det här så jag började gråta som ett litet barn påväg hem från hvc, hahhha typiskt mig! Nåja tur att jag fick behandling före resan.
Nu är det 2 sista arbetsdagar som gäller och sen semester för faaan! Tänker inte fira vappen ikv, hinner inte och orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela