Valeria Simonova

Busy doing everything

Publicerad 2014-04-29 21:48:30 i Allmänt,

Vaknade med magvärk idag, great!!! Det var meningen att jag skulle på gym med Anni, men pga magvärk stannade jag hemma. Min dag ahr bestått av att städa, tvätta och sy kläder, packa, ordna, allt möjligt! Jag är heeelt slut. Jag längtar efter en dag då jag får bara ligga i sängen hela dagen ta det bara lugnt och titta på serier och inte behöva göra någonting, men istället varje dag även då jag är ledig från jobbet har jag fullt med olika sysslor. Men som tur är det snart semester.
Jag antar att jag får åka till läkaren imr...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela