Valeria Simonova

Do What U Want

Publicerad 2013-11-25 18:39:00 i LadyGaga,

Älskade Gaga har en massa nya låtar just nu. En som jag verkligen tkr om, som jag lyssnar på varje dag, flera gånger och får aldrig nog är Do What U Want ft. R.Kelly. Så jäääkla bra! Gaga är grym och bäst som vanligt! Och vilka fantastiska uppträdanden!
 
 
You can’t have my heart
And you won't use my mind but
Do what you want (with my body)
Do what you want with my body
You can’t stop my voice cause
You dont own my life but
Do what you want (with my body)
Do what you want (with my body)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela