Valeria Simonova

London dag 4 och 5

Publicerad 2013-05-30 23:38:00 i Allmänt,

På söndagen var vi först på  Celebrity walk sen blev det publunch.
 
En lägenhet som ägs av Madonna
 
Här bodde The Beatles en gång i tiden
 
Bilderna från Abbey Road
 
Sen blev det Mme Tussaud's. Där fanns det mkt annat intressant och kul än bara vaxdockorna, bl.a 4D film och skräckrum.
 

Höjdpunkten på Mme Tussaud's för min del var såklart att hitta Gaga. Men det var en besvikelse eftersom hon liknade inte särskillt mkt på sig själv..
 


Det tog en jävla bra stund att gå igenom hela Mme Tussaud's, men då vi äntligen slapp ut så blev det dags för afternoon tea på Landmark, ett riktigt fint och lyxigt ställe.
 
 
Efter Landmark sprang jag och Anni till Victoria's Secreet. Det var ett måste för oss att köpa något därifrån. Faan vilken fin butik!
 
 
 
På, måndag, sista dagen i London, har vi varit på the Globe, the Shard och gjorde våra sista inköp. Sen ca kl 6 flög vi hem till Finland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela