Valeria Simonova

Bye pink panther, hello blondy again

Publicerad 2013-03-29 20:28:44 i

Då är jag blond nu igen. jag trivdes bra i rosa hår men nu blev jag trött på det. dessutom tvättades färgen ur och håret var hälften rosa och hälften blond plus fula mörka gråa rötter. så jag var bara tvungen att färga mitt hår. har saknat faktist att vara blond.
idag har jag städat för fullt. sen kom dagens bästa nyhet: jag har fått sommarjobb, i vörå. happyfaaace! och vi har gäster från H:fors ikv, mammas och pappas nära vänner. fin middag och fest ikv här hemma. glad påsk allihopa!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-01 16:42:31

Vad är det för sommarjobb?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela