Valeria Simonova

Adorable puppy

Publicerad 2013-06-29 20:05:19 i Allmänt,

Hahha det gick ju snabbt! Imorse tittade jag i vasabladet på säljes sidor och hittade en annons om en Cavalier hundvalp. Jag ringde och vi kom överens med hundägaren att jag och kim kmr och tittar på hundvalpen ikv. Hundägarna bor i solf så det var ännu bättre. Vi spenderade ca 2h i solf, pratade en hel del om hundar och bekantade oss med valpar. Vi blev kära i vår lilla valp och bestämde oss för att köpa henne. Känns helt sjukt! Vi som skulle vänta till julen hahha vi är så spontana. Vi skall fa hämta vår lilla flicka nästa ons då jag har ledigt. Hon kmr att kosta oss väääl för mkt! typ 3 gånger dyrare än vad vi tänkte betala men det är ju rena rasen och allt annat som vaccin. Det roliga är att hundägaren är bror till min mattelärare. Hahha världen är så liten!




Kommentarer

Postat av: Fine

Publicerad 2013-06-30 09:52:36

Va söt hundvalp ni tänker köp! Ja ha fundra på en Cavalier åxå en tid men de blir no en annan....så svårt att vet va man ska ha fö ras :S Hoppas ni får de bra me valpen sen! :)

Postat av: -

Publicerad 2013-07-01 23:09:56

Renrasig. *

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela