Valeria Simonova

Mother Russia!

Publicerad 2013-07-31 14:23:52 i Allmänt,

Då har jag varit på en liten resa, det blev som en miniminisemester för mig. Kom fram till min hemstad i Ryssland kl 2 på dagen, måndag. Duschade, fixade mig pratade en stund med fammo och faffa och sen for jag och träffade mommo och moffa. fixade några ärenden med mami och så blev det shopping, shoppade lite denna gång. jag var så trött och det var sååå varmt så jag orkade bara inte. hälsade på ksenia på hennes arbetstid, åt lunch, for hem till fammo och faffa bytte om kläder, hälsade på en mammas kompis och sen på kvällen drog jag och ksenia ut. drinkar på en bar först och sen nattklub till kl 5 på morgonen. kl 8 satt jag redan i bilen på väg hem till Finland. resan hem tog längre tid än vad den borde göra, älskling kom och hämtade mig till jyväskylä och vi kom hem till plax kl 10-11 igårkväll. min resa till ryssland var kort men bra. hann tyvärr inte göra så mkt och lite bilder har jag. nu är det jobb som gäller igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela