Valeria Simonova

Haaaaaangoooveer

Publicerad 2013-07-28 17:25:58 i Allmänt,

Det blev en utgång igår. jobbade som vanligt till kl 10 på kvällen. herregud vi har inte varit ut på krogen typ på hela sommaren. sedan jag och bejb skaffade nelly bebisen så har vi haft lite fullt upp med allt plus jobb!
det var sååå roligt igår, förutom att kims plånbok blev stulen inne på ollis, men vi hittade den sen i en roskis på wc med körkortet och visakortet, men utan kontanter. that motherfucker! jag blev sååå arg och kvällen blev nästan förstörd! men tack och lov att kim fick tillbaka det viktigaste. HA ALDRIG PLÅNBOKEN I BAKFICKAN!!!
idag jobbar jag igen och håller på att dö av värme, vätskebrist, sömnbrist och krapula! springer nu som då till stranden och hoppar i vattnet på arbetstiden och dricker stora mängder av jaffa, för att kunna överleva denna hemska söndag. fan, jag skall aldrig mera dricka och jobba dagen efter.
inatt far jag ju också till Ryssland och kmr hem redan på tisdag.jag måste dit för att fixa några ärenden med mami. hohho idag är det en tung dag..



två bilder från igårkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela