Valeria Simonova

Fint väder

Publicerad 2012-10-27 10:51:57 i Allmänt,

Jag har vaknat redan kl halv 10 idag, konstigt! Läste till kl halv 6 imorse, läste ut halva boken, men sen blev jag så trött så jag bestämde mig för en timmes sömn, och sen skulle jag fortsätta att läsa. MEN  istället sovde jag. Skönt. Då ska jag försöka läsa idag, på dagen, hur skall det gå då? Dessutom måste jag ta itu med dans. Måste komma på 2 nya danser tills måndag. Ganska svårt då det gäller provläsning samtidigt.
Nåja, jag vaknade, tittade ut och såg vilket fint väder det är idag. Blå himmel och solen skiner. Då gick jag direkt ut på en promenad med vovven och tog några fina vinter bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela