Valeria Simonova

Ursäkta för min dålig uppdatering

Publicerad 2012-11-29 22:43:00 i Allmänt,

Jag har varit sjuk, förkyld sedan måndagens kväll. Var tvungen att stanna hemma på tisdag, sovde jätte dåligt på natten och då jag vaknade mådde jag dåligt! Huvudvärk hela dagen, snuvan och värk i hela kroppen, usch! På onsdag blev det lite bättre så jag for till skolan eftersom jag ville inte missa så mkt, men det var så tungt med skolan då man är så sjuk. Nu mår jag lite bättre, men istället har jag börjat hosta och ha halsvärk. Så jag har inte varit på något bra humör under veckan pga detta, därför var det så dåligt med uppdatering. Ville inte blogga då jag var så sjuk och på så dåligt humör.
Idag har jag varit till stan, först på ryska, sen kom älskling, vi åt sushi, for och hälsade på Heidi, sen till Petalax och jag fick köra bil. En riktig bra dag blev det! Så tack till min älskling som gör mig alltid på så bättre humör!
Imr är det fredag, och i helgen är det ju lilla jul, ojoj tiden går så fort. Imr blir det julöppning här i Petalax och en hemmakväll med familjen och lördag skall spenderas med älskling!
hehe.. en bild från idag
det känns så konstigt att se sig själv på en bild där man sitter och kör bil
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela