Valeria Simonova

Ready for Lapland

Publicerad 2012-12-29 08:38:51 i Allmänt,

Igår har jag spenderat hela dagen i stan, köpte en hel del. Kom hem vid 9 tiden och då började jag packa och sånt, hade inte tid för bloggen. Idag steg jag upp kl 7, så att jag skulle hinna med en hel del och snart far vi iväg till Lappland, där vi skall tillbringa 5 dagar. Kmr hem en dag före min födelsedag. Det är endast en vecka kvar tills jag fyller! Och btw, jag har rosa hår nu igen! (syns inte så bra på bilden) Jag kmr inte att blogga så mkt under tiden i Lappland, men nån gång.  Ha det så bra!
taggade inför Lappland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela