Valeria Simonova

Huvudvärk....

Publicerad 2012-08-31 16:28:20 i Allmänt,

Hohho. Jag har så himla huvudvärk just nu, usch! Det beror väl på att jag fick alldeles för lite sömn inatt. Imorse for jag till skolan till kl 08:45, eftersom jag skulle gå till högstadiet, lågstadiet och sandströms för att sätta ut reklam om mina danskurser. Sen andra lektionen hade jag mattestöd, eftersom jag har ju missat så mkt då jag var i Hesa. Så det blev ingen sovmorgon för mig.
Det känns som att det är tisdag idag, nåja skönt med en kort skolvecka, om varje skolvecka kunde bestå av 2 skoldagar, hehe! :D
Sen jag har kommit hem från skolan har jag bara möglat i soffan framför tv, nu ska jag ta en promenad för att få lite frisk luft. Kvällens planer är en lugn hemmakväll.


en bild från imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Valeria

Mitt namn är Valeria Simonova. Jag är född i Ryssland och har bott i Finland i 10 år. Jag är en kreativ person som älskar mode, hår, make up, skönhet och dans. Just nu studerar jag till Estenom inom skönhetsbranschen. I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv och det som jag brinner för. Enjoy!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela